2014年8月9日土曜日

【GSE】カンボジアフィールドワーク

【帰国情報】
GSEメジャーのカンボジアフィールドワークは8月18日に帰国します。
8/17 引率教員から、カンボジア出発前の連絡がありました。
       無事福岡空港に到着しました。お疲れ様でした!

 Dear All,

Our group has landed at Fukuoka and we will be getting on the Shinkansen bound for Hiroshima soon! Everyone is well and also happy to be back!

Arigato Gozaimasu,
Courtney 

Hello all! We will be heading to our last dinner in Cambodia before catching our flight back to Japan in a few hours from now.

I will send a new message once we land to Fukuoka!

Arigato Gozaimasu,
Courtney


【出発情報】
GSEカンボジアフィールドワークは本日出発です。
台風が心配されましたが、予定通り出発できそうです。

8月9日16:20 引率の先生より搭乗前のメールがありました。
サイトによると、福岡空港を出発した模様です。
追って引率の先生より連絡があります。

経由地の韓国で引率のコートニー先生から、全員元気に次のフライトに搭乗しますとご連絡いただきました。
韓国からカンボジアのプノンペンへ向かいます。

Hello! Courtney here- just wanted to confirm that all is well and we are boarded for the flight that will take up to Phnom Penh. Everyone is in good spirits!

Thanks,
Courtney

8月10日01:00 サイトによると、飛行機は予定通りプノンペンに到着しています。
引率のコートニー先生から無事到着の連絡もありました!
Dear All,

Just an update to inform you that all is well and we are now checked into our accommodation. Our fieldwork hosts greeted us at the airport and we traveled together.

I will be sure to send another check in tomorrow evening as well.

Arigato Gozaimasu,
Courtney

みんな元気で、充実した研修となるようお祈りしています!

0 件のコメント: